Friday, July 22, 2011

Nak Menngomel Tanpa Topik

Ngehehehe.. know what? I had bought this laptop skin. Its pretty nice. well i think better la daripada laptop aku tu bogel dan berisiko ntuk calar balar sane sini kn. tapi, masya-allah.......nak mencari skin ni aje kemain susahnye. why? pertama, sbb ade si Bulan yang malam sebelumnya xckup tdur (5hours only)..kedua, sebab letih bangun awal pagi dengan Bulan p breakfast kat Grand Season hotel sbb papa aku nak balik sabah dah tat time. pastu pegi pulak tgk movie kat WangsaWalkMall.. HARRY POTTER & THE DEATHLY HALLOWS : PART II oke?!




tu wajib tengok. sape yang x tengok lg pegilah tengok sbb sumpah korang xkan menyesal. cite die mmg epik gile gempak gile masyuk gile dan segalenya gilelah senang cakap. okay lupekan pasal tu. dalam panggung tu sejuk gile (gile lagi?) nak mati smpai aku pun menggigil teruk walaupun tengah sebok menangis. masa aku nangis ngan penuh perasaan tu adelah aku terasa hangat skit maybe sbb khusyuk sgt kot melalak smpai terlupa nak rasa sejuk? aih, so kesimpulannye dah sejuk2 tu dah tentulah Bulan yang xcukup tido ni gile babi mengantuk kan..

keluar je dari panggung kedai2 pertama yang kami jumpa adalah kedai2 yang khusus untuk PC & Laptop punye gadgets..ape tah org panggil. so aku masuk 1 kedai bli cover untuk hardisk aku yang hot berwarna merah, aku beli baju die kaler itam. then pusing2 lam kdai tu carik laptop skin, xde lak yang santek. so pegi kedai laen, ha kat sini beratus-ratus pulak skin yang ade..damn tired nak pilih satu-satu tu sampai aku tercangkung kat situ memilih.. si Bulan ni dah merengek-rengek ngantuk..haha adoyai..tension tul aku tgk skin-skin yang ade...huduh-huduh belake. sudahnye aku rembat je 1 yang bertulis Levi's. cam kulit ular pun ade gak. jap jap aku upload gambar skin terbabit.




Ha...xbegitu memuaskan hati aku corak die nih. tapi oke laa...cm aku kata td..daripada telanjang bagus la ade protection. ni kalo tangguh-tangguh nak jumpa yang ati berkenan alamatnya penuh dengan corak baru dulu r laptop aku bru dapat baju die kan? Oke ah. tatau nak merepek ape dah. Thanx for reading~ =)

No comments: