Monday, July 25, 2011

Adakah anda masih DARA?

Haa....cuak takk bace tajuk entri kali ni? hahahh.. Dalam zaman skang yang makin canggih n moden ni seperti yang kite semua tau, kalau kat KL ni aje toksah cakap ah memang dah bersepah pun dak2 remaja pempuan yang xde dara. Kalau tak kerana masalah sosial, kene rogol kene 'cocok' mase masih bayi tak pun dek sebab aktiviti yang sangat lasak cm sukan. Bukan aku buat2 cite, tapi ramai antara membe2 aku sniri kat KL ni dah x dara pun. Normal la tuh, aku pun xkesah sbb tu hal peribadi memasing.

Anyway, ada sesetengah negara sangat-sangatlah peka dan sensitif isu dara-dara ni. Aku x sure negara mana yang aku nk citer ni tapi benda ni memang betul2 ah. Kat negara tu dorang xpedulikan rupa paras langsung tapi yang penting bagi mereka adalah dara. Mereka ada 1 acara "Pengiktirafan Dara" yang memerlukan gadis-gadis muda kaum mereka dinilai sama ada mereka dara lagi ke tak. Macamana nak nilai? alaa...macam spot check time kat skola-skola dulu tu yang ustazah buat utk make sure xde female student ponteng solat dengan alasan ABC (AllahBagiCuti)....tapi ni lagi dasat ah.

Those girls WAJIB kangkang depan wanita tua yang berpengalaman dan membenarkan wanita itu kelebek kemaluan mereka dengan teliti dalam proses pengesahan dara ni. Dorang buat acara ni macam 1 ceremony plak bila gadis-gadis muda yang akan dinilai dimestikan memakai 1 'uniform' untuk memudahkan proses penilaian tu. Yang sedap tu uniform ni xde baju la pulak. bahagian atas tubuh gadis-gadis nih dibiarkan terdedah dan aku pun tatau ape ke motifnya dorang biar buah dada mereka ditatap sekian ramainya manusia yang tengok acara ni. Oh ye, acara ni dibuat depan public ok kawan-kawan!

Setelah mereka disahkan dara oleh makcik-makcik yang berpengalaman tu dorang akan diberikan 1 tanda di dahi dan sijil pengiktirafan dara sebagai 'bukti dara' pada kaum lelaki yang ingin berkahwin dengan gadis itu kelak. Hm..mmg la unik. Jom layan gambar plak~ lalallalallalalalaa ~~~


Ujian Dara%20copy Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil Saya Masih Virgin
Beratur menunggu giliran untuk dinilai

Ujian Dara%20(3)%20copy Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil Saya Masih Virgin
Mengangkang untuk di'check' penilai

Ujian Dara%20(4) Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil Saya Masih Virgin
Terbukti dara. Dapat tanda suci

Ujian Dara%20(5)%20copy Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil Saya Masih Virgin
Hahahh..Part xboleh belah. Bergambar dengan sijil dara memasing dalam Majlis Graduasi Kedaraan


Hmm...macam2 ade lam dunia ni kan? Okeh r tuh at least tengok manusia macam-macam ragam ni xla bosan kan..leh gak jadi info-info menarik utk post lam blog cam aku buat nih. Mwahahahahh =D




No comments: