Sunday, July 24, 2011

Benci Rahmah!

Sape Rahmah? ntah pompuan mane tah aku pun xtau. yang aku tau aku x suke die...sebab xsuke die, sebab die curi perhatian Bulan aku. Sumpah sakit gile babi ati aku bile Bulan cakap die suke tgk pempuan ni..pempuan ni cute. (Ade aku kesah?) memangla aku x cute mcm die. (sape suruh aku xcantikkan kalau x xde la Bulan aku nk tengok pempuan lain) Aku rasa nk mengamuk sangat. Air mate aku nk jatuh..tapi aku rase aku ego. aku xnk bia airmata aku jatuh. Aku bukan lemah. tapi aku xmampu nak kehilangan orang yang aku sayang lagi. tapi aku xde hak pun nak halang die suke kat sape-sape pun kan. Aku rase makan hati sangat malam ni.

Haa..kan...tadi aku boleh tahan bile aku luahkan lam blog aku ni xpasal2 air mata aku gugur jugak. Bulan, saye nangis sebab saye cemburu. saye nangis sebab saye benci awk suka tgk org lain. saye xpeduli secantik manapun dia. saye xde hak nak halang awk dari suka tgk dia ke suka kat dia ke.. tapi saye x sanggup je. saye takut. memang sy takut sbb awk lebih byk habiskan masa kat tempat kerja dari bersama saya.

EI sumpah aku benci pempuan yang xtau pape tu. kalau dia xde kapel.. kalau saye xde...agaknya awk mesti try ayat die cmana awk mula2 nk kat sya dulu kan? saye memang xmampu lagi nak jaga awk. saye xmampu nak happykan awk. sy selalu rase diri saye xlayak utk awk.. sebab tu saye asyik cakap nak lari umah aje. sebab saye nak bjauhan dgn awk. saye nak tau awk perlukan saye lagi atau x...sy nak tau kalau saye bjauhan dgn awk, awk akan rindukan saye atau x...kbelakangan ni awk sibuk sangat keja..sy tau awk penat..tp sy xleh halang diri saye daripada ngade2 mintak perhatian dari awk. saye benci diri saye.

Sumpah saye benci diri saye. Saye harap saye leh mati cepat supaye awk leh hidup dengan aman. Saye hanye nak awk bahagia Bulan. Saye sayangkan awk. Airmata saye malam ni saye hadiahkan lagi untuk awk, cinta hati terindah yang pernah saye miliki.

No comments: