Tuesday, July 19, 2011

Deep From My Heart

aku salu dah majuk ngan Bulan sbb die salu bz smpai xde mase nak layan aku kat umah.. (wey bukan layan yang bukan-bukan oke.) aaku da jarang gurau-gurau n hang out dengan die..bosan, sunyi n sedeh pun ade gak..tapi cm die kate la..kalau die x keje sape nak bagi kitorang makan..adoi sedih nye ayat die... hm kalau lah die keje opis yang ikut opis hour...kan best. Ni keje opis tapi x ikut opis hour.menyampah betul aku..xcukup dgn tu, ahad n public holidays pun kene keje..walaupun ikut shift tapi mcm sucks la pulak.. aku menyampah bermadu dgn bos die tahu!



tapi xpelah. xlama lagi aku dah boleh kua umah...ha..aku akan carik keja. aku pun nak bz jugak.xde la aku sunyi n bosan kat umah ni. masa tu kami 2-2 keja...duit pun banyak la sket..ekekkee sape tanak duet oii?

No comments: