Monday, July 18, 2011

Kerana Cinta Mata & Hati jadi Buta

Well.. aku banyak dengar yang ramai gila manusia kena tipu dengan cinta ni. Macam2 cara la... then bila dah tersedar, baru sibuk carik polis buat repot bagai... aku pelik la. Manusia2 camni x kena minyak pengasih pun tapi gayanya kalah orang yang kena minyak pengasih. Harini aku dapat tau salah sorang member baik aku sniri pun tertipu kerana cinta. weyy wattahel... membe aku ni fesbukcet ngan aku cite sal problem die n awek die yang mmg dh lama sbelum ni lagi bergoncang. dari dulu lagi aku cakap leave her. die x appreciate ko watpe nk tunggu lagi orang cmni..but my fren ni plak x sanggup..yelah orang dh sayang gila babi kan... ape tine tu buat sume die ye kan aje... die kata dia xbleh nk tinggal kan pempuan ni..arini aku pun cm bengang n tanye 3 soalan,

Pempuan tu ngandungkan anak ko ke buat ko xleh tinggal dia?
Ko dah amek dara pempuan tu ke atau
Ko ade hutang ngan pempuan tu???

Kalau ketiga-tiga menda ni xmenjadi masalah, apehal plak x leh tinggalkan kn? dan disebabkan membe aku ni Penk, camne la plak die nk buntingkan minah tu? soalan ke2 plAK, yes.. oh gosh aku dah tatau nk ckp ape. aku tanye la buat mcamana (bukan sbb nk enjoy plak layan blue, tapi nk tau sedahsyat mana dah dibuat dek 2 eko ni) n yes, they had used a dildo. sungguh wtf. i ask her adekah ko yang paksa atau die yang rela? jawapan dia yang rela. ok so xde sebab utk membe aku ni rase bsalah nk tinggal pempuan bodoh ni sbb pempuan tu yang mintak kan. soalan ke3 pulak xde masalah. so, kesimpulannya aku cakap die bleh tinggalkan pempuan ni tanpa sebarang rase bsalah.

Membe aku ni teragak-agak kejap.. pastu die bukak cite..

sebenarnye minah ni yang ade guna duit die. Almost 3k. heyyaaiii wtf wtf wtf wtfff??? sah membe aku ni yang dh dipergunakan pempuan ni. mase mende 1st skali kua dr aku, apesal die bodoh gila mcm mangkuk bagi duit snang2 kat orang?! die xtanye pendapat sesapa sbb tau org sume akan bantah, n parents of course xtau oke! kalau mcm ni...ape lg..aku pun speechless bai. argh aku xtau ah..byk ah mende aku kaunseling membe aku ni. pastu aku suh die rehat tenangkan fikiran.

pempuan tu actually tipu dia, kapel ngan dia. but sbenanye die ade affair ngan org lain. membe aku tau sbb da byk kali kantoi tapi yelah die wt bodo aje..pempuan ni pun pandai cover... then pas aku suh membe aku ni g rehat. aku chat plak ngan ex-kapel pempuan tadi. die ckp die cm letih r sikit kua ngan pempuan tu smlamnya p sunway lagoon. aku tanye r kapel die x mara ke? (pura2 xtau r) die kata pempuan ni xde kapel dah. die da break ngan membe aku ni.

can u guys just imagine wattehell is going on here?

adoi aku sian siot kat membe aku yang telah buta kerana cinta ni. Aku harap dia cepat r buat keputusan tinggalkan pempuan psiko ni n tutup hati die tuk pempuan gile ni. masih bersepah pempuan kat luar nuh nak buat kapel ahh... aish pengkid pun kene tipu jugak. macamana ni..?

No comments: