Friday, July 29, 2011

Geramnye.. :(

Ade orang sangat susah nak update post sebab tak der idea nak mencarut lam blog dorang,..ni kes aku dah terbalik pulak..Lately aku terlalu banyak idea nak menulis sampai tak tahu nak mula yang mana satu dulu. yang sedap tu bile aku try buat satu-satu, nanti jadi tunggang terbalik sebab tercampur dengan idea-idea lain yang datang menerjah otak aku macam ribut topan. Sabaw ajerlah. Dah jadinye aku satu hape pun tak dapat nk update dek terlalu banyak mende nak ditulis. Eii tension la. cam jibam sungguh (ayat peymes salah sorang ex-clazmate aku mase kat Unisel - die jenis xmencarut ye so die mampu cakap jibam aje. Ntah ape kejadahnye maksud jibam, kami semua serta die sendiri pun tatau!!) wahahaha...Anyway, aku rase aku mcam dah terlalu banyak update cerita hantu...yang menyebabkan kawan2 aku tegur aku sebab takut nak bace blog aku. Peh..sengal. aku sniri minat citer hantu nak wat camno? hurm...sudahnya aku pun cari la informasi yang ade gunenye gak..tapi bukan senang bai..susah tau x..nak mencarinya senang, bersepah ade..tapi xkan la kite nak rembat idea org kat blog mereka kan. Hah gasaklah. skang aku tulis cam dulu balik...merapu pasal daily life aku. korang xsuke bace xpe, yang penting blog aku terupdate (^_^)~ heheheheee

No comments: