Sunday, February 12, 2012

Valentine’s Day

2 Hari lagi menjelang Valentine’s Day. Aku rasa mesti ramai lelaki kat luar sana sibuk bersiap sedia untuk berperang mengayat gadis –gadis rosak dan menyemai sperma mereka kedalam tubuh badan gadis –gadis tersebut.

Mesti dah ada pihak buat planning untuk sex party or ‘matchmaking' party. Mesti dah ada yang stand-by arak ngan exstacy banyak2… yang gadis – gadis murahan pulak, bersedia dengan baju tidur yang seksi dan menggoda yang baru beli haritu untuk surprise kat boyfriend masing2… Dah berbulan-bulan diet la katakan! mesti la nak tayang body yang super-sexy tu supaya boyfriend masing-masing kagum dan x cari betine lain kan…

Entah –entah siap ada anak dara planning nak serahkan dara mereka kat jantan durjana pada malam Valentine nanti…Tanda cinta la katakan……

Cukup masa, Bulan November penuh dalam berita tv n surat khabar tentang kes pembuangan bayi, bayi dibunuh hidup-hidup, jumpa bayi dalam longkang, tong sampah, dalam sungai, maupun kat tepi-tepi jalan, kaki lima…

Yela…apalah ada dengan nyawa sekarang kan…senang je nk dapat nyawa tu..alah..kita enjut enjut..kita gentel gentel..kita ramas ramas..nanti dapatlah nyawa baru lagi….senang je…bukan susah sangat pun…nak enjut tiap2 malam pun boleh…lagiiiii abang suka!!

Okeylah tu…kan hubungan tanpa perkahwinan ni halal… small the matterlah bebeh! Tuhan tak marah punya… Dosa pahala tu apa? Saja je tu nak menyusahkan hidup kita…Kite bukan nak menyusahkan hidup kan? Kita nak enjoy jee…..

 

Wahai anak-anak gadis, anak-anak terune sekalian, aku merayu sangat… tolong la jangan jadi bodoh sangat… kalau ye pun korang bodoh, jangan ditambah dengan kebebalan yang tiada batas tu…Aku sedih tengok baby diperlakukan macam sampah tahu tak! Aku benci! Kalau kau rasa kau ada otak nak berfikir, kau pergi google, kenapa Kristian sambut Valentine’s Day. Dan kalau kau rasa nak merayakan hari itu, sila pergi mendaftar di mana-mana sekolah pondok supaya akhlak dan iman kau dapat diperbaiki.

Sekian.

 

p/s: Aku bukan lah baik sangat, aku tahu. Tapi ini adalah nasihat untuk mencegah kes pembuangan bayi yang semakin berleluasa di negara ini. Aku sayangkan bangsa melayu.

No comments: