Saturday, February 11, 2012

Live as a living corpse

Yaw. Guess what. Lately I think terlalu banyak bala nak tegur aku. Well Yes maybe some are my faults. Tapi the others? Aku tak dapat mention la what kind of problems here.

"Bagus takpaya citer kalau tanak bgtau" kalau ini yang korang cakap, korang memang tak paham bahawa sbenarnya aku sedang mengadu bahawa aku sendang serabut dan dibebani masalah dan bukan sedang membuat sesi ‘Girls Talk’ sebelum tido untuk cerita sebijik2 masalah aku.

Kalau dulu, aku ade msalah sikit.. contohnye, aku eksiden kereta langgar tiang, Aku bantai memaki untuk lepaskan geram tu. Dan sekarang, Aku eksiden langgar kete orang pulak (lagi dahsyat) tapi aku tak memaki sepatah pun. Aku macam xde perasaan.

I mean, hello? kamon, aku da lost ke? Am I alright?? No.

So much problems made me changed. Become more matured? I don tink so. I know myself. I’m not getting matured enuf. Hey ape aku mencarut ni? I mean. Ko paham tak. Aku tau diri aku. Aku memang nampak tenang, tapi dalam hati nauzubillah aku sedang pijak2 problem aku untuk press kasi masuk dalam2 ke ceruk ati aku. Paham?

Hey babilah. Aku tak reti explain. pegi mampos lah.

Kalau dulu, memang takde la aku nak edit gamba aku jadi gamba hantu2. Aku memang hodoh aku admit, tapi aku xkan post kat fesbuk gamba aku yang dah diedit berabis sebab aku bukan seorang yang nak orang komen “ Wahh…cantiknye ko~~” No. I’m not that kind of person.

Skang aku nak buat contoh. Aku ade 1 gamba aku yang super hodoh aku capture masa kat R&R while driving ke Ipoh untuk attend wedding sepupu aku dulu. Abang kakak mama anak2 sedara aku sume pi kencing berak so aku sesorang dalam keta amik la gamba diri sniri yang serupa makcik pencuci longkang ni. Meh aku tunjuk gamba hudoh terbabit….

 

DSC00632

 

Okay. Ini adalah gamba asal pada kedua2 gambar yang bakal korang tengok sebentar lagi. Aku kadang2 banyak masa lapang…so aku bleh lepak edit gamba sebab itu hobi aku. Bila mood aku baik…Apa yang aku edit memang akan jadi (OK) la.. tanakla cakap cantik sebab aku pun x sure cantik ke? Aku rasa tak but atleast better la dari makcik cuci longkang kat atas tu kan. Tengok jela sendiri n nilaikan.

 

hindustani look

 

Since few days ago, dalam seminggu ni la…banyak sangat beban datang mintak aku pikulkan…Allahuakbar…Aku terima seadanya… Dan untuk melepaskan tension, sedikit sebanyak editing boleh membantu aku. Aku pun try la edit gambar yang sama…. Dan naluri ketensenan aku telah menjadikan gambar itu kepada gambar dibawah…..

 

niahahaha

 

Yang ini dengan bangganya aku post kat fesbuk. Bukan aku mintak orang puji atau nak menakutkan semua orang… tapi, secara halus aku cuba memberitahu kawan2 aku perasaan aku… Aku sedang bersedih…dan aku umpama seorang mayat hidup yang jaga tanpa perasaan…Aku terlalu lelah menangis sehingga berair mata darah… Motif aku mengaplod gambar ini di fesbuk, dan tag pada orang2 tertentu ada sebabnya…. Dan aku hanya tag pada mereka yang bagi aku, aku anggap rapat dalam hidup seharian aku.

 

Sekian.

No comments: