Wednesday, February 15, 2012

The Datin Milano

Supp guys?

Ini kes lama okay babes & dudes diluar sana. tapi ramai lagi tak tahu rupanya. Aku ingat aku je yang lambat. Haha. Takpelah.

Okaylah memandangkan aku da disoal sana sini oleh minah – minah joyah kepoh nak tau sangat pasal Adinda Evans, so aku buat la satu entri untuk Miss Hot *uwerk!* ni k.

Siapa dia Adinda Evans?

adinda1

2

Okay. Who the heck is this girl huh?

Well beliau adalah seorang blogger junior berusia 14 (EMPAT BELAS) tahun yang menetap somewhere in Puchong. As you can see, her real name is Nadia Elliza. And…Nothing much I can say about her. Yelah bukan aku kenal pun budak ni kan. Tapi bila kau rajin blogwalking, kau akan jumpa macam2 yang kau tak mungkin akan tahu kalau kau xsuka blogwalking.

So, that one fine day aku blogwalking la…Tah ape tekan link sana sini aku termasuk dalam blog sorang gadis ni…Die duk sibuk nyumpah seranah si Adinda Evans ni. Aku baca la dah aku pun pelik jugak ingatkan musuh dia ke. Oh rupanya tak. Adinda Evans ni rupanya dah buat 1 kesalahan.

Adinda Evans telah membuat satu pengakuan berani mati dalam blognya mengatakan dia dah tak dara lagi.

Read this :

blog AE

Tak dapat baca? takpe, nah amik ni.

1

Okay. Kalau sekarang ade sesapa nak mintak blog beliau, memang mintak maaflah. Beliau da lame delete segala apa yang ada kat blog tu. Tak percaya boleh pergi tengok sendiri kat sini.

Nak dijadikan cerita, entri beliau ni mendapat ‘sambutan hangat’ dalam kalangan rakyat Malaysia sampai masuk paper Harian Metro wa  cakap lu…

313331330

Blogger – blogger lain yang lebih tua dari budak ni pun ramai gila babeng buat entri pasal entri budak ni. Of course la yang menasihat tu ada dengan cara lembut, ada dengan maki hamun, ada dengan cara sindiran, ada jugak yang buat hal ni jadi bahan hiburan. Yang itu suma aku bole share tapi aku rase kang entri ni jadi 189 kilometer pulak kang. So better not lah ya. Aku rimas tengok entri aku panjang melebau. Ni sume sebab print-screen la ni, jadi panjang entri aku. Kene buat 3 bahagian untuk entri ni saje….Green with envy

 

Bersambung ke --> The Datin Milano 2

No comments: