Sunday, February 12, 2012

Most Guys are Pervert

Why should it be like this? Ahh..benci betul aku. Aku tak tipu okay.

Ok gini, pada suatu malam, aku sangat bosan. clueless apa yang aku patut buat so aku on laptop, go online and search kampung chat. aku tibai je masuk mana2 kampungchat pun. Lepak kejap, motif aku adalah melepaskan kebosanan dengan bersembang with somebody. anybody. don’t really care bout it.

So……aku layan la chatting…mule2 aku masuk je dah ade 3-4 ekor jantan melamar chatting. Yaw, memandangkan nama masing2 macam harem J, maka aku memutuskan untuk tak reply a.k.a tak layan seko pun. Tapi yang xbestnya yg tegur aku semuanya jantan. so nak taknak aku layan jugak… Ade jugak yang siap bagi salam…sembang ngan sopan…tapi bila die tengok kite cm sporting sembang, mule la die merepek.. rupenya ada jugakkk sotong yang tersembunyi disitu minta ditegakkan….

Atas dasar meluat-tengok-lelaki-mengayat-perempuan, aku capture screen dan aku publish kat facebook…Sesungguhnya…aku benci gila babi dengan jantan2 gila seks. Kalau dah rasa pelir tu gatal sangat nk menggesel, kenapa tak kahwin je? Shit.

Here are the screen shots.

 

1235467891011

As you can see…ada jugak berstatus bapak orang, suami orang, dan mungkin juga datuk orang…tapi gatal nak mampos kan?

Ya. Jadi adik-adik… kakak-kakak… nyah-nyah… makcik-makcik mahupun nenek-nenek sekalian…Jauhilah lelaki-lelaki miang seperti ini kerana mereka hanya ingin mempergunakan tubuh kita je…

Pada mereka yang dah kecewa ke apa dengan percintaan tu…Penah kena rogol ke whatever ke…Anda tak semestinya jual / serah / gadai / sedekah tubuh badan anda untuk dibuat kenduri menjamu buaya – buaya darat ni… Kalau kena rogol tu…memang dara hilang, biar hilang dara tu takpa sebab bukan kamu yang rela, tapi jangan kamu hilang maruah kamu kerana kamu sendiri yang rela!

Jangan jadi macam adik Adinda Evans yang bangga takde dara padahal umur baru 14 tahun. Wey aku umur 14 tahun seks tu menatang ape pun xtau tau! Sumpah aku cakap. Aku tahu apa itu seks masa umur aku 15 tahun. Itupun masa pelajaran sains tingkatan 3 dibawah tajuk ‘Reproduction’. Sucinye la aku dulu-dulu kan..

Sekian.

No comments: