Thursday, February 16, 2012

The Datin Milano 3

Bersambung dari The Datin Milano 2.

Lepas die update entri terbaru dia tu, dan begitu banyak komen ada sokongan dan ada juga makian diterima, die update status kat fesbuk pulak.

(oh aku takpernah sangka ada orang boleh update status daring gini kat fb -__-'') 


Secara tiba-tiba, keluar cerita dia kena rogol dengan ex pulak? Tadi kata ‘aku dah penah maen..’ kalau kau kena rogol, kau akan kata itu maen ke? bukan ke maen tu kalau kau have fun skali?? Peliknya aku?

Dan kalau ada sesapa boleh back-up statement Adinda Evans ni, tolong bagitau aku sapa nama pesalah yang dihukum mati tu. Aku nak gak tahu. Dan aku lagi pelik tu, kita ni kat Malaysia, selalunya kat Malaysia ni, hukuman untuk perogol ialah penjara sekian-sekian tahun, lepas tu berserta sebat berapa-berapa kan? Kenape orang yang merogol Adinda Evans ni kena hukuman gantung sampai mati? Dia tak bunuh Adinda Evans pun??? Ade yang boleh jawabkan?

Dan print-screen seterusnya ni adalah status-status Adinda Evans yang semakin tertekan dek kecaman seluruh rakyat Malaysia :


Agak-agak Adinda Evans menyesal tak buat pengakuan berani mati tu?

Entah. Aku tanak komen bebanyak. Bagi aku, kalau ye pun kau da ‘ah ah ahh’ ngan lelaki yang bukan suami kau, diam je lah. Lepas ni berhati-hati kalau nak buat entri-entri daring ye kawan-kawan.

Sekarang Trademark Adinda Evans jadi ikutan =P

“Don’t HATE me coz I’m Beautiful okayh”

Sekian.


No comments: