Thursday, February 16, 2012

The Dildo for the Rich

Salam kekawan.

Tahu apa itu dildo kekawan? Dildo adalah sejenis alat bantuan seks yang digunakan oleh mereka-mereka yang ingin mencapai kepuasan optimum dalam hubungan seksual. Dildo juga boleh digunakan untuk perempuan yang sangap tapi takde lelaki untuk puaskan die.

Kalau takpaham jugak pegi tanya orang laen. Jangan tanya aku!

Harini aku nak share ngan korang tentang 1 dildo ni. Dildo yang sangat istimewa. Dan mahal nak mampos. Dildo emas yang disertakan sebentuk cincin bertatahkan berlian. Wallaweh.

f83450044217caf1ef41ab4e195a56d1

Dildo yang diperbuat daripada emas putih ini mempunyai sebentuk cincin bertatahkan berlian dijual di sebuah butik mewah menjual peralatan seks terkemuka di Paris. Dildo ini dikategorikan sebagai alat bantuan seks paling mahal di dunia.

Cincin ini diperbuat daripada emas putih bertatahkan sebanyak 117 berlian 18 karat. Harga bagi dildo istimewa ini ialah 40 000 Euro setiap satunya yang bersamaan RM 160K duit Malaysia.

Dildo ini terdapat dalam pelbagai saiz dan warna untuk memenuhi permintaan dalam kesesuaian taste pelanggan. Sejak mula dipasarkan, dildo ini sudah terjual agak banyak dan ia dikelaskan sebagai “produk yang mempunyai market tinggi dalam pasaran”.

 

P/S: Mak datok 160 ribu kau nak beli barang jolok nonok ni baik tapayah la. Beli keter ke rumah ker buat simpanan ASB ker lagi bagus kan Tipah???

2 comments:

Andre Gyn said...

Grand! ni yang nak beli satu. hahaha

Nia Sillent said...

Amboi! kayanya dia! Jangan, tak sedap ni. Keras. wahahahhaa