Monday, February 13, 2012

Games Influenced

Aku gila main game harini.. Sekor customer pun xde. Layan game lagi best. Bos xkesah. Heaven gile aku keje kat sini. Kihkih..

Aku layan game Virtual Villagers. Siri 1 dah khatam. siri 2 & 3 tak dapat full version lagi. Skang layan Virtual Villager 4. Yang siri ke-5 pun aku xde lagi. Aku nak khatam ni dulu, pastu cari siri ke-2 n ke-3…baru layan 5..

Bapak ar aku maen game ni berhari-hari berturut2 tak berenti kecuali time makan n tido. takde buat ape langsung. Sampai time tido pun aku tak dapat tido lena asik pikir strategi untuk bangunkan tribe aku. gile. Tension aku. Selagi tak khatam memang tido aku takkan aman. Ni dah macam masa aku gila game Zombie Vs. Plant dulu… Dah khatam baru aku dapat tido lena.

Hish…Ni baru gila game sikit…belum lagi yg gila babi suka maen game tu…agaknya tagi teruk ek? Ontahlah… Jangan smpai buat keja apa pun tak jadi sudah la ye. Aku ni xpe, Boutique bos aku ni orang masuk time ujung bulan awal bulan je…tengah2 bulan customer memang bleh kira ngan jari je.

So keja aku memang jalan! Jadi takdelah masalah aku nak maen game ni sebab aku maseh bekerja & dapat gaji cukup! Niahahhahahhahahhhhhh~~

 

 

No comments: