Wednesday, August 24, 2011

Too many passwords!

DAMMIT!!

I got so many passwords for so many use. I got 4 emails. I got 2 bank account. I got 3 facebook account. I got 2 blogs. I got 2 YM account. I got 1 Skype account. I must remember passwords for 3 phones. I also need to remember passwords for 2 broadband account. And the worst thing is I HATE NUMBERS. How can I remember all 19 passwords?! Hurm.. Dasyat juga aku ni yer? Aku sendiri dah tak hingat bape kali aku mintak blogspot, google dan yahoo reset password aku. Bukan tak pernah aku tulis semua maklumat penting dalam buku atau notes dalam laptop, tapi aku delete semula sbb aku risau kalau ade org dapat password-password penting tu. 

So al-kisahnya.. tadi aku nak log in blog aku lagi satu. yea, blog tu aku baru juga lah buat. motifnya ialah kalau-kalau any of my family members atau coursemate ask me whether i got a blog or not. nak cakap takde blog macam pathetic gila la pulak bunyinya. So i made another one more blog yang aku takkan masukkan sikit pun tentang life aku sebagai PLU. Just focusing on my life pada permukaannya.. xmasuk jauh ke dalam. I mean, macam kolam... aku cerita tentang permukaan air je. tak menyentuh langsung tentang apa yang ada dalam kolam tu atau kat dasar kolam tu. paham? xpaham jugak lantak koranglah. pegi main jauh-jauh.

Wat sementara ni aku kurang update blog poisonverification ni sebab aku pulun sangat nak post banyak2 kat blog lagi satu tu sebab aku takut kalau raya nanti orang mintak tengok-tengok sikit giler post dalam tu - kantoi la pulak baru buat kan. Agagagaaga.. tapi konon blogger terhormat. Puih! tapi kat blog sana tu post aku takdela panjang berjela macam kat blog ni. Ringkas gila baby postnye. Tapi aku tengok macam comel jugalah. sebab aku tetapkan formatting sendiri pada blog tu so nampak sekata je post-post aku.. haha tiut! Ko rase tak cute ko punye pasal, aku suke aku punye hal la! ahaks~ 

So tadi aku nak log in blog tu nak sumbat lagi beberapa post la konon-kononnya...tapi malangnya aku lupe ntah password mana untuk access ke blog tu. Kelam kabut jugak aku. aku ask la google reset balik password tuk blog tu tapi malangnya lepas aku dapat access ke blog tu, masa kat dashboard (kalau korang bukan blogger terhormat memang korang takkan paham natang apa dashboard yang aku maksudkan disini yang pastinya bukan dashboard kereta) aku tengok die tulis aku belum buat blog! kepale hoT die!! aku dah sumbat post sikit punye banyak bleh plak ko kate aku takder blog ngan akaun tu. memang nak kene pijak ngan aku kan?! 

Uwaaaaa~ apa aku nak buat nii............. aku nak balik blog bodoh tu.... eventho blog tu hanyalah untuk kegunaan kecemasan sahaja tapi sebab blog tu aku boh template super mariO yang somei siot dan formatting sniri tu yg aku syg sikit tu.. blog ni aku syg manyak! agagagagga~~ takper ah nt aku usahakan mcamana nk dapatkan balik blog 'maha suci' tu. hiks.. nyampah!~


No comments: