Tuesday, August 16, 2011

Fobia terhadap lelaki

Caner yea aku nk start.. Cemas lah. Topik ni quite sensitif bg aku.. Sejak kenangan hitam yang jadi pd aku tahun lepas.. aku seriously dh jd kebal tgk laki...susah ati aku nk cair tengok laki evendo drg ensem giler baby. Aku ade sorang kawan yang sukakan aku... dulu aku hampir boleh terima dia... tapi lepas kjadian tu. tak lagi. aku anggap dia kawan je. aku leh nk terima dia - sebab dia laki. Aku menyonsang. Aku berjinak dengan dunia songsang ni dan dapat ramai kawan..... sumer sporting ah. aku sayang drg.

Aku tahu kehidupan songsang kami ni salah, tapi...inilah yang membuatkan girls macam kami nekad dan tekad utk teruskan : perangai celaka si lelaki sendiri yang suka memperjudikan nasib wanita di tangan mereka. Aku benci lelaki. Taklah semua. Tak juga smpai anti. tapi, aku xleh terima drg sbg teman hidup aku. aku susah nk percayakan drg. Aku tahu ada certain laki yang boleh dipercayai, for example member lelaki Bulan dari tempat keje die named Arif. From my view he is very trustable and responsible person. Tak tahulah kalau aku salah, tapi i really like his personality. Bulan know that. Thats why i wanted to be his fren. H A H A. 

Ape dah aku merepek. kembali kepada topik please.

okeh. So alkisahnya camtu la... akhirnya, now aku hidup sbg wanita songsang... (Hey wait, i dont like that word. I'm not a girl, but not yet a women...so what am i? okeh. let me take this word.) akhirnya, now aku hidup sebagai perempuan songsang. (much better now.) 

Ape lagi aku mencarut ni? sile sedar diri cepat.

Dan sekarang aku hidup ngan penk. ye kawan-kawan, setelah aku jadi songsang...aku bercinta dengan pengkid. bagi aku dorang sangat memahami - ye of coz aku tahu drg pn sama spesies dgn aku sbb tu drg memahami. Dorang sgt sensitif dgn perasaan seorang perempuan. yes! ini yang aku cari. aku xcari lahanat yang mata duitan. aku xcari lahabau yang gile seks. aku xcari lang-suwey yang xreti menghargai orang lain. Aku TAK CARI itu semua. Well yes aku dikategorikan sbg perempuan kuat merajuk, dan Bulan sangat cepat memujuk okeh. Sampai aku xsempat nak merajuk sbb baru nak merajuk die dah pujuk. (dah lame xdapat merajuk doh!)

Woi gile ape masalah ko ni?! Topik ko hape ah???

Ok maaf...maaf...almaklum sekarang waktu tempatan ialah jam 3 pagi. Aku xboleh tidur sebab kalau aku tidur karang kompom aku xbangun untuk siapkan sahur Bulan dan osmet aku lg sorang skaligus menyebabkan mereka berdua xsahur. Fungsi aku ni besar okeh. ehem,.. maksud aku, peranan aku besar. ehem. maaf. 

Seriously wadefakk is goin on with u nia? Topik ko pasal FOBIA TERHADAP LELAKI bukan peranan ko sebagai alarm clock pakwe dan osmet ko! Bongok! 

Baik..baik..aku faham...jadi..dimana kita tadi? Oh ya, pasal lelaki. Aku dah lama xpandang lelaki. dan lately, aku banyak jumpa lelaki gila seks tahu. aku tak tahulah ape kebabiannya mamat2 ni dok ngusha aku. kalau cun xpe jugak. kalau slim xpe jugak. ini muke mcam rumah tak siap badan macam tong gas...boleh pulakkk dorang usha-usha aku. I mean aku lah yang macam rumah tak siap. oke mengelak dari lari topik lagi...Aku ni kire kerap gile pegi Pavilion tu sbb Bulan kan keje sana, so aku kuatlah merayap sana naik bas RapidKL U24. Nak dijadikan cerite pendek, aku dah 4 kali kena ngorat ngan dreber bas RapidKL tu. 2 kali oleh orang yang sama, lepas tu orang yang berbeza-beza. First mamat indian yang ngorat. oke aku tolak ngan baik n aku terima hakikat yang aku ni mungkin nampak macam keturunan india or mamak or so whatever. But second and third malay guy oke. yang second last tu cm lahanat plak tu...gatal gila babi. Siap nak pegi kat aku lagi mase traffic light merah. Hey pukhimax aku ni dh cuak tkut kene rogol.. Aku tak tahan so aku turun kat chow kit naik monorel je. 

Slain tu plak aku ni salu berjaga malam kan sbb nk siapkan sahur utk Bulan sume setiap hari, so aku slalu la jugak mcm bosan. Akiu masuk la 2-3 chat room. Pergh ramai gila lelaki pervert dalam tu....gile sial aku ckp. Aku heran tau, kalo konek gatal sangat apahal xpegi aje Jalan Haji Taib tu cari betine sundal? Kalau macamni la perangai lelaki..... macamana orang-orang macam aku nak kembali ke jalan lurus?

Lu pikirlah sendiri!




2 comments:

SyaDah said...

terbaikkkkk dari ladang..
laki semua sama nk kita lyan je nfsu dorang..

Nia Sillent said...

knapalah drg x kawen je kalo dh gatal sgt? T_T