Friday, August 12, 2011

Lame Ass!!

Harini aku rasa sangat murah hati untuk hadiahkan berbakul-bakul malah berguni-guni kata-kata makian pada 2 ekor makhluk yang amat tak sedar diri dan pernah aku hormati sebelum ni. Aku install new browser yang awesome yang aku dapat tahu tentangnya dari blog sorang mamat - aku xtahu sapa so tapayah tanya. dia kata browser ni cool gila. then aku check out, aku download n try. mmg super duper cool + awesome. die connect trus ngan fb kite.Kat tepinya aku bleh tetapkan nama member yang aku nk sbg fav fren so kalo drg online snang nk tahu n chat nan drg ke hape.. 

So aku tetapkan la membe2 rapat dan adik bradik ksayangan aku...after dh tag nama Syah Kidz, Bubu O'd Puru, Parado Lova, Lee Kim, dan Aira Humaira aku cari pulak nama Ez San utk tag favourite fren jugak. Aku carik2 xjumpa. aku ingatkan browser baru ni yang gile babi xdpt cari sesetengah org. Fine. Aku dh mula ragu2 aku try nama Nazirah Omar. Pun xdapat, die tulis no such names found. Eh, aku pelik dh ni. Die tuka nama ke? Aku bukak fb profile terus. Search nama 2 makhluk ni. Xde gak. Aku dh mula riisau..fb aku buat hal ke? xpnah lagi sbelum ni...Tp kemudian aku faham. Aku telah diblock mereka. Pergh mmg lahanat pukhimax dan macam2 lagi aku rase. Ape motif block aku? Aku dh meroyan carik ape lah dose aku dah buat smpai Angah yang aku syg boleh buat mcm tu kat aku........

Aku nangis semahunya. Aku sayang sgt kat dia even die slalu buat x reti je kat kami adik bradik. Die dah berubah. Die dah x macam dulu. Sumpah die dh berubah dan die decide untuk berdiam diri sbb xnk jadi 'perosak suasana'. Aku xfaham apa yang berlaku sbb b4 this xde mende pun kan? apa masalahnya? Sehari sebelum tu die meroyan rase bsalah la kat adik badik..rasa malu sbbb buat xpedulik je pd kami semua...rasa sgt serba salahh bagai atas apa yang berlaku...dan apa yang aku nasihat dia? 

"Xpelahh...Angah baiki mana yang tersilap..Jangan diulangi lagi.."

Shit! Esoknya aku bukak FB lagi dasat yang dibuatnya! Mati2 aku ingat dia nk berubah. Aku cukup yakin yang selain aku, lee aira syah dan puru mesti dapat terima dan maafkan dia. Adek mmg aku xtahu lah, dah bertimbun sgt taik yang diberaknya kat budak tu. Adek pun bukan jenis yang snang nk diambik buang. Eventhough dia paling muda antara kami, dia lah yang paling berprinsip aku rasa. Once you're fucked up with her, GTH. That's the answer. Tapi yes, she told me dia baru sedia nk berbaik dgn Angah yang diberi peluang kerana sayangnya dia pd Angah. Dan... Dushh! ini yang kami semua dapat! Ah, memang sedap. 

Tengah2 aku layan syahdu dek perbuatan Angah ni, member kamcing aku since 2006 -Lya Zalina tetibe tanye, "Babe, asal San block wall die ah?" oh okay. die bukan block kami je nampaknya, aku fikir. Die deactivate fb die. Okeh. Pastu Lya cakap Nazirah Omar dh married ngan org len plak. Tapi stil aboh2 mama2...So pengetahuan baruu - dia ade fb baru. FINE. Nazirah Omar yang 'suci' ni plak block kami sume tanpa sebab. tapi FB die masih kekal aktif la. So aku nak tahu sgt ape motif die block kami. Aku suh membe aku ni stalk fb die. Yea, maklumat yang dicari ditemui dalam keadaan bogel berlumuran darah. 

Semuanya trang-tang-tang kat status die. kejap yea aku salin dan tampal disini.

FIRST: Allah...rasa mcm nk block dorang sumer dr fb...bosan pulak tgk hubungan kekeluargaan yg asyik diagong2kan...sudah2 la..mmg korang yg t'hebat...apa lg nk? bosan tau x tgk sumer post tu!

SECOND: hebat sgt la korang kan?? setelah hidop aku...emosi aku korang yg hancorkan dgn cemerlangnya skrg nih bangga giler dgn status kekeluargaan korang tu la??? sudah..!! biar aku block sumer! xde sakit hati aku tgk korang...buat semak kepala aku jer...!!

THIRD: " ku pulang walau dgn harapan yg kecewa...tp apa yg m'bahagiakan adalah...aku bkn sebahagian dr kelompok songsang itu... :) yea...aku ingin jd pelangi..mahu melangkah ke destinasi hidop yg seterosnya...tidak aku mati walau tiada kalian...kerana sesungguhnya...ALLAH SAJA YG AKU ADA... ^_^"

Owh! Now I know! Rupenye orang yang aku respek sbg kakak angkat aku ni yang jadi dalangnya. Perempuan ini bengkak hati tengok keakraban kami adik bradik rupanya. Dulu sikit pun dia xkisah tengok kami rapat, tapi sekarang, agaknya sebab dia xboleh join skali dengan kami bergurau senda dan bermesra dia jadi cemburu. 

Btw, yang die nak sakit ati sangat tengok kami post pasal kekeluargaan kami apesal? Bosan tengok semua post tu? sape yang suruh KAU tengok ha orang tua? Aku seriously hilang sabar dengan kau. hilang sabar hilang respek hilang sayang aku pada kau tahu x? Memang kami terhebat? aku x ingat pun  ada di antara mana-mana post kami duk kata kami yang paling hebat atau hebat atau terhebat. satu pun x ada okeh? KAU buta ya? dah x reti membaca? Oh ada lagi, emosi kau kami hancurkan? HELLO? kami xjentik pun kau kan? Eh aku pelik la dengan kau ni, kau dh nak mati ke hapa kena tebiat smpai mcmni skali??

Dan lagi, "apa yg m'bahagiakan adalah...aku bkn sebahagian dr kelompok songsang itu..." Hey what in the world...? Kau ada masalah mental ya? Setahu aku kau gila babi bangga kau byk pengalaman dalam dunia songsang nih. "Yes i am 33 now and I know so many things that u guys dont know about this world" aku ingat lagi apa kau cakap kat aku dulu Nazirah Omar. Dengan bangga dan riaknya kau katakan kau tahu segalanya, kau lebih berpengalaman dari kami semua dalam mengenali diri seseorang pengkid. FUCK! kau bukan sebahagian dari kelompok songsang? wait... sini aku pelik. kau ingat EZ SAN a.k.a Angah aku yang kau rampas dari kami tu LELAKI ke ha? Kepala hotak kau! Bastard! 

Kejap! "Tidak aku mati walau tiada kalian kerana sesungguhnya hanya Allah saja yang aku ada..." alahai...kau ni macam baiklah pulak kan? kau xmati takda kami, KAMI X MAMPOS XDE KAU LAH PEMPUAN PSIKO! cara kau guna nama Allah tu betul2 menjijikkan tahu tak? Sekarang kau nk kata apa? Aku kurang ajar dengan kau yang lebih TUA dari aku? Weh tua-tua kau pun otak xboleh pakai macam otak bangkai nk buat apa? Hati hitam legam busuk berulat. 

Dulu aku diam lagi atas apa yang kau buat pada adek aku. sebab aku xnak cari mslah dan mengeruhkan lagi keadaan kerana aku x terlibat. sekarang ni terang2 aku terlibat sama sebab I AM ONE OF THE SIBLING yang kau rampas salah seorang ahlinya. Kau beriya nak jadi pelangi ya, kalau kaulah pelangi di muka bumi ni, alamat mendung lah selama-lamanya dunia ini. Kau xlayak Nazirah. Kau x layak. 

Lepas aku baca status kau Nazirah, sepantas kilat terbang segala respek dan sayang aku pada kau. Tak semena-mena rasa menyampah + meluat + benci + sakit hati pulak yang berbunga-bunga dalam hati aku yang nak dihadiahkan pada kau Nazirah. Apa yang kau ayat Angah aku ha? Apa yang kau buat smpai dia jadi buta mata hati dan sanggup campakkan along dan adik-adik dia macam tu je? Sesungguhnya kaulah manusia paling keji aku pernah jumpa CIK Nazirah. Manusia yang benci melihat kebahagiaan dan kegembiraan orang lain. 

Dan kau pulak Ez San, BEKAS Angah aku. Kau dah takde otak ke? dah lumpuh ke urat2 dalam otak tu untuk berfikir secara waras? Apa yang buat kau bulat hati tinggalkan adik bradik kau? kau kata kau sayang kami, kau care pada kami....seriously why are you talking shit to me angah? who am i to you? For god sake do you think you can really marry that bitch? Just because of her kau sanggup campak kami jauh-jauh ke tengah lautan pasifik? Just because of her kau lupakan bakar segala kenangan kita adik beradik bersama.? Just because of that bitch kau tak mahu lagi bersama kami dalam ikatan kekeluargaan yang kita bina sendiri ni? What is wrong with you FAEZAH? Kau lupa waktu kau sakit dulu sapa yang betul2 care dengan kau? Kau lupa sapa yang cari kau macam nak gila? Kau lupa sapa yang doakan kau selamat dalam pembedahan kau? 

Honestly aku bagitahu kau ni angah, di saat adik beradik lain semua fed up dengan kau berdua, aku masih lagi ada untuk kau luahkan perasaan kau. aku masih ada lagi untuk tolong kau semampu mungkin dan aku masih ada lagi untuk cuba gembirakan hati kau. Tapi at last, kau buat aku macam ni? kenapa kau buat perangai lahanat angah? Adakah lecturer yang bajet bagus tu dah suntik kesialan dia dalam dirii kau? Sesungguhnya aku xpernah mengamuk macam mana aku mengamuk hari ini angah. Kau betul2 berjaya mencabul kasih sayang aku terhadap kau. Tahniah ya. 

Dan seperti mana aku tulis dalam message yang aku hantar kau fb baru kau IS INSAN,

"Terima kasih ya buat tahi pada saya Encik San. Once you are fucked up, jangan berani cari adik beradik lagi utk mintak ampun bagai. Baguslah sangat kerana bini buang semua adik beradik. sesungguhnya kamu memang dh lupa siapa yang lebih berhargakan? tahniah EZ SAN. saya xpernah membenci kamu, tetapi hari ini, kamu buktikan kamu memang tak tahu berfikir dengan menjadi kambing hitam NAZIRAH OMAR yang saya anggap KAKAK sy! TAHNIAH skali lagi EZ SAN. Semoga kamu berbahagia lah sangat dengan bini kamu yang baik dan suci tu. Assalamualaikum!"

Once you are fucked up, JANGAN KAU BERANI LAGI NAK CARI KAMI ADIK BERADIK!. Aku betul2 xpercaya kau sanggup buat kami macam ni skali. Kau tahu apa adik bradik lain cakap pada aku? Baik Syah, Lee, Aira dan Para semua cakap benda yang sama iaitu "Baru kau tahu apa rasanya dibuat mcmtu oleh dorang!" Ya Ez San, dorang sume dah pernah rasa kau bagi dorang makan tahi kau. Dan harini kau bagi aku pulak tahi kau. Memang sedap San. Sedap. Rasa macam longkang.

Dan janganlah kau tak tahu. Lepas kau kantoi FB baru kau ni aku dah tahu, kau tukar nama fb baru kau ni pada nama cina pulak. Kau xcukup bijak untuk perbodohkan aku Ez San. Aku tahu nama fb baru kau - Shin Sung Tae. Boleh berambuslah. kalau kau betul2 nak buang kami, okey angah. aku faham. Aku dan adik beradiik yang lain x akan pernah cari kau lagi. Kami takkan kacau hidup kau lagi. Hiduplah kau dengan bahagia dengan perempuan tua desperate yang xsedar diri tu. Aku doakan kau bahagia dengan dia, dan aku juga doakan korang sama2 cepat insaf lebih-lebih lagi perempuan tu sebab umo die dah tua, kalau nak kahwin nak mengandung susah nanti. Sekian. 




No comments: