Monday, September 19, 2011

Sila Berbelog Lagi.

Ohooii~ lame kemain lagi aku bercuti dari blogging. maklum lah yer anak2 time raya family anak sume balik KL..tu yang jadi bz gilo babeng uh. Ni dah lopas raye bape minggu dah tapi still beta bz dan ade gak aritu tak bz but unfortunately beta lupa ape kejadahnya password blog beta. - quite kambeng di situ -

But now, after making some recovery steps..I got my blog back. kakakakaa~ camno lo leh lupo. well, toksah tanyo. diam sajo sudoh. ni amondonyo o-o bagai nih. aishh~

arini blog walking kat blog entah sape2.. terjumpe link glitter stuff. klik. dan. aku jumpa babi. Ye. babi. alaa  natang hodoh yang idong flat tu... nyakitkan ati je dlm game angry bird uh. kalo kau tak kenal babi lagi mmg babi la kauu.. Haha. joking2. ngehehehe..  Tapikan lain ciiternye ngan babi yang aku jumpe ni. babi ni comel okeh. since housemate aku  gila babi  suka gila kat babi so aku rase cam nak tag je kat dia babi ni dlm fb. tapi tak boleh. sebab fb mane leh boh image gerak2. so upload sini je lah.


Comelkan comelkan... but still, this is a babi u know. HAREMM~ dont u ever2 think to keep the babi in the house unless u got a friend perangai cam babi. that one oke but also not nice lah. agagagagagaga~~~~

No comments: