Thursday, August 4, 2011

Digital Perm atau Rebonding?

Lately aku fedap giler ngan rambut aku yang xmasuk ajar ni...nak kata xpergi skolah, mase aku skolah dulu hari-hari jugak ikut aku g skolah...geram siyal! Kasik botak kang padan muke (aku!)

Time aku paling geram skali bile nak kuar nak kene kemaskan rambut gile babi sbb die nmpak serabai gile...last-last bile aku balun gel-strong-hold Bulan aku barulah die dok diam2 nampak kemas, but mmg pathetic gile sbb rambut aku jadik kaku x bernyawa (T___T)

So i decided to do something to my hair. Of course bukan potong sama sekali sebab untuk memanjangkan rambut aku ni memang amat menyeksakan. Aku simpan skang ni dah masuk 4 tahun tapi baru panjang smpai tali bra-vo kat blakang badan.

But i had to decide one more thing, that is adakah aku patut rebon balik rambut aku atau try digital perm for the first time lam idop aku? Berdasarkan pengalaman aku rebon dulu-dulu, right after kua saloon pas rebon tu mesti rupe akan jadi serupa alien sebab rambut aku nipis, so pas rebon die jd cm bertepekk kat ats kpala aku..nampak huduh+pelik gila. pastu aku ikat rambut aku sbb nak bagi rambut tu nampak wavy..

But, how if i try a digital perm? sesuai ke muke aku dgn perm? nak wat perm mcmana? aku takut sangat kalau xjadi nanti, bayar memahal tapi cume untuk menghuduhkan diri sendiri... oh no! dan aku tertanya-tanya bentuk muke aku skang ni sesuai ke digital perm..lgpun aku ni bukannye slim, aku ni comel ala-ala doraemon, BULAT doe~

Alaa....nak wat camne niii...perm ke rebondingggg?? nangislah camni :(

No comments: