Saturday, September 24, 2011

Comelnya Dia :)

Heeee~ sape yang comel tuh? hahahhahahaa sape lagi kalao bukan salah satu dari saluran darah saya iaitu Cik Sarah Mokhtar. Budak ni kalao jatuh cinta aku tak sangka jadi sangat comel macam kucing nak beranak. Kucing nak beranak comel ke bedah weyh? Tah, takkan bontot die plak yang comel kan? ape yang aku merepek ni setannn~

Eii sbenanye aku takkan merepek kalau idea aku masih berlambak tahu tyak tapi diesebabkan ade customer yang menyelit tibe2 mase aku nak posting entry baru membuatkan aku terus terlupa tentang idea itu dan bila aku nak sambung semular, ini lah jadinye., hareee mencarut merepek tak tentu pasai -__-''

Baiklah, kembali pada topix, oh ya adek memang sangat comel rupanya kalau bcinta. aku terpikir kalau saja si SARDIM terbaca blog budak nih, agaknye ape prasaan budak tu ye bile tahu ade budak pompuan tengah tergilakan dia.. heheeyyy aku nak sangat tengok muke makhluk Sardim itu. Apakah yang ada pada dia membuatkan hati adikku terpaut pada dia.. pehh, bukan terpaut biasa dowh, ini sudah terlekat dengan gam moyang gajahhh... Kalau ta caye g la terjahh blog adek tu...berbunga2 bicara dia tentang Encik Sardim tu.

Gile ah. Kuat gile bapak aura kamu Sardim sampai adek aku angau macam tu skali..ekekekeke.... Jom buat formula baru <3

Sardim + Sarah = SarRah
Sarah + Sardim = SarDim

Aik? Gabung cemana pun patah balik ke nama salah sorang -____-''

SarRah + SarDim = SarSar / RahDim.

Ape kejadahnye aku buat ni? Eyy aku salu hebat tau bab2 ngabungkan nama couple! tapi knape tah name budak Sarah ngan budak Sardim ni xberjaya aku gabungkan. Boleh gabung tapi jadi SarSar. Oh itu sangat comel <3 Eh tapi xbleh, tak membawa makna yang baik. kang ter'sasar' pulak cinta adek aku. Hurm... Rahdim tak comel.

Takkan nak gabung punye pasal jadi Siti Sardim pulak?! kepale hotak aku.... itu dah menukar jantina namanya. Sengal. Ehhh serabut ah! Tanak pk dahhh!!!


P/S: SarSar... kalau Sarah Suka Sardim =
 SarSuSar....MUAHAHAHAHAAHHH~~!!!!


Kejam gile buah pinggang aku =p Jangan mara dek.. kikikikiikiki~

2 comments:

.s.i.s.a.m.o.k.h. said...

saked pewod =,=.
wakakkakkakkakaka..sardim?sarsar?ohh vale.kijams mumy adk.abahahhahaha.....adoii la mumy.sumpah na je jumpe mumy tahu =)
rase ta sbr gila =)..wawawawa...saya suka sardim =,=

Nia Sillent said...

kann kann...ta sabaq da rasa -.-