Friday, September 23, 2011

Adikku Jatuh Cinta!

Arghh! dah lama gila aku tak bukak blog-blog yang selalu aku singgah.. blog serius, blog adek dan blog kekawan yang lain....even blog aku pun aku tak menyempat nak jengah....But today, aku dapat tahu adek dah abeh trial STPM dier... ape lagi. TERJAH!! dannnn~~ agak ketinggalan disini, aku dapat la tahu adikku yang comel ini sudah terjatuh cinta rupanya dengan sorang budak lelaki diskolahnyer... aishhh...kelam kabut aku bace post2 tentang budak tu... exited gile babeng seh. Sumpah sweet gila smpai aku dok tergedik2 sama kat opis aku nih~

Tak sangka sangat...dan aku terbayang2 cmanalah agaknya rupa si adek yang sedang bdebar2 mencuri pandang kekasih hatinya itu..Auwwwhhh!!! takleh blah ayat!!! Weh sangat indah okeh bila jatuh cinta :) Aku ingat lagi cinta pandang pertama aku dulu... ouh luluh zantunk tau. alhamdulillah cinta pandang ptama tu berpanjangan hingga ke jinjang pelamin dan dikurniakan seorang puteri tapi sayangnya jodoh tak panjang, die sudah berambus dari hidupku..muahahahahahaa!! takblah siot ayat aku ! sape soh die bodos sgt.. 

Anyway skang aku bersama Mr.Bulanku yang sangat comel dan kiut dan penyayang dan menerima aku seadanya dan bijak dan cerdik dan rajin dan macam2 lagi... Aku bahagia dengannya dan andai saja dia lelaki tulen, memang sudah selamat kami berkahwin hampir setahun yang lalu..tapi apakan daya....................

OPS! kembali pada topik! hah, kata adek nama budak nih start with capital S.Btw tengah ngayat adek kat fb nih korek nama sbenar budak bertuah tu. Heyy sukanya aku. Knapa suka sangat? Yalah, sebab adek aku yang dulunya seorang penk yang sangat ganas (yeke?) sudah menjadi ladies dan akhirnya pintu hati beliau terbuka untuk menerima seorang lelaki dalam hidupnya. Wah! yalah memang belum ada confirmation, tapi itu satu perkembangan! Harus berbangga~ Dan aku bangga!  dan.. knapa plak aku yang kena bangga? err..entah. whatever lah! Sarah adek aku okeh! tayah byk soal! Demm.. aku yang soal diri sniri.. arghhhh!! ape kene ngan aku ni? cm sakai laa....

Hah! Nama budak lelaki tu SARDIM! agak unik namanya... 1st time dgr... huhu nak sgt tengok muke beliau.. aishh anak sapelah yang telah kidnap ati adek sy ni....hoho nak aajer aku terbang ke Kuantan skodeng budak tu. kikikikikikkkikikii~~ mesti sedih gile budak tu aku teka nama die setan la...sultan la,..salam la silam la sulam la.... kalo die bace mau banjir kuantan dowh!

 papepown, HAPPY HEART BEATING buat adekku tersayang Parado Lova <3 :)

Mumy loves you bery2 much betehh~~~~~~~~~~

2 comments:

.s.i.s.a.m.o.k.h. said...

herkkkkk..adoii..name die bukan sardim okeh =)..kekekek..adoii ta kumpem pown lg..kawan pown adk ta redy =,=.heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....kaseh2 <3 mumy =)....hekhekehkehke.

Nia Sillent said...

uhm...ini...adakah sejarah silam sudah?