Wednesday, October 5, 2011

Are You Still Alive?

yeh bebeh~ am actually asking da Q to myself. Its been a long time i haven't blogging. y? yeah, very busy bebeh. am a workin' lady now. veree busy bebeh..yeah. how bout u yaw~

***Ape yang aku cube mrepek ni setan?***


baiklah lupakan kebabian yang telah berlaku di atas. well dah lama gile aku x ngapdet entri kat blog aku neh. tu la blog nak banyak tapi 1 haram xupdate paper, mwahaha..buat semak dunia maya jer. memandangkan dah lama gila babng aku x update, bermakna aku xde cite gak pape tentang 'aku-dah-keja' kan? ya begitulah. ya yang anda baca itu lah.. ya aku dh kejalah. memang. diikutkan bulan langsung x kasi aku keja..aku ingat lagi macamana susah nye nak pujuk die supaya bagi aku keja. pehhh~ hari2 kena merengek kau tahu? memangla kau xtahu. ni aku nak bagitahu. die tak bagi aku keja sebab dia kata dia boleh tanggung aku. dan lagi papa aku pun bagi elaun setiap bulan. dia nak aku dok umah take care of the house and makan pakai die sudah. 

dan masalah aku pulak ialah aku sangat bosan gila babi duk rumah saja. amat ok. amat. aku rasa macam geramm jer tengok orang lain sume bizi g kerja, cukup bulan gaji bleh shopping..memanglah aku pun bleh shopping sbb bulan mmg support aku sume tuh, tapi aku rase x best ah..aku nak gak keja..aku bosan duk umah. at least kalau aku keja aku bleh tambah lagi duet yang kitorang earn every month kan kan?  kerja best kot..everyday u meet a new people and u HAVE to speak with each people even a single word. masa aku duk umah dulu, masya allah..aku bleh kira bape patah pkataan aku bcakap lam shari. 

nak bcakap ngan bulan, balik keja tentulah dia penat, housemate lain pn camtu gak..dah tu takkan lah aku nak bcakap ngan peti sejuk plak? takkan nak becakap ngan tv plak? memang tv tu bersuara tapi ape kejadahnya? lama2 aku jadi gila duk umah. ceh! nak tido spanjang hari? helo, sampai naik reput tulang badan aku tahu membuta punya pasal. aku nak keja! dan dah dapat keja. 

ihik!

No comments: