Wednesday, July 7, 2010

rindu saat dirinduinya.. :)




  • aku ingat lagi saat2 indah mase dirindui org yg disayangi dlu..cm best jer eh..tp skang aku pikir cm org bodo jee skang...aku dh xpaham pun apa ertinya syg & cinta tu...yg aku tau syg family & friends saje..

  • lelaki betul2 menyusahkan hidup..xlarat dh aku nk pikir mende2 bodo melibatkan lelaki..stakat ni lam senarai lelaki yg ponah aku suke..sumenye xbley pakai..ahahhaahahh...

  • yg latest skali..manusia jenis yg reti die je nk menang.ego gile bapak punye tinggi r gua ckp sma lu.. kite xbley nk betul lgsung kalo x mmg masam muka la jwbnye... bile aku malas dh nk layan die sibuk cari pulak!

  • yg sbelum yg ego tu plak perangai teruk..bila dh semakin pulih, ade halangan lain lak dlm hubungan kami...adus.....xdpt peluang kedua dh kot? ntahla..

  • yg sbelum tu lg...baik..mmg baik..sgt penyayang n memahami..umur jarak 10 taun ngan aku..mmg matang n sgt bertimbang rasa..tapi ape kes..rupa2nya bapa kepade 4 org anak..wtf ? oleh sbb tu aku amek kputusan meninggalkn beliau. takan aku nk jd mak tiri pd usia 16/17 kot.. pd 4 org anak lak tu! tamao la! Simpang malaikat 73 weh...tapi sedih gk r diaa ni mase aku nk break ngan die..terpekik melolong tuh..sib baik spot kami nk break tu cantik-atas bumbung tingkat 7... org tak bape nk dgr n ade la cm pagar tinggi kt bumbung tu..kalo die nk tojun bawah mmg naya aku!

  • yg sbelum tu lg mmg babi sebarua2nya...knal melalui membe baik kipas-susah-mati aku...membe aku tu mmg xbersalah 1 aram pun r lam kes ni.. mase bulan ke4 kami bkawan..die da mule brani nk sntuh2 aku..mule2 hingat die nk tunjuk cyg n memanje ajer..lame2 cm melampau2 plk..nah -skali sebijik penumbok aku bg kat celah kangkang die..putus trus time tu gak!padan muke! umo baru staun jagung busuk dh memandai nk meggatal sentuh ank dara org..pukimak! arap je ensem+romantic..

  • yg sbelumnya lagi...menyakitkan ati gak...kuat menipu..yg ni menipu die mmg tahap gempak smpai adik sniri pon bleh dikatanya mati pd satu aritu bile die spatutnye turun KL dr JB untuk date kami....ntah malas ke tak ready ke ape ntah...die wat alasan adiknye mati...mmg agak..entahlah..pening aku.skang ni nk dijadikan cerita...aku same U ngan die..mane aku x terpanjat gile nk mampos..sib xde sakit jantong. dh r same U,same plak intake,same plak course,dh tu same gak tahap pengajian (Ijazah Sarjana Muda)! ni nk kate kebetulan ke ape yer?

  • yg sbelumnye lagi..cinta dalam hati jer..maksudnye cinta yg xterluahkan..tapi masing2 tau masing ada hati sama sniri..kawan2 pun 1 skolah tau..cikgu pun tau! cikgu siap arrange tmpat dok sbaris lg bai...dlu tu aku skolah 1 baris 3 meja...die ujung,aku tengah,blah kanan aku dak laki lain...selang seli jantina r..cikgu kata supaya xbising...haha die bckp ngan kengkawan lain bpak r selamba+kasar cm kita besa bckp ngan kwn2...tp ngan aku x...lembut gila..ckp pun pkai bahasa saya awk...muahaha tp masing2 pendam prasaan sial smpai la abis skolah...masuk skolah menengah dh asing2...die masuk High School Kajang, aku masuk SAAS Kajang..sedih gila bila cinta xkesampaian nih. huhu

  • yg sebelum2 nya lagi..cumalah teman2 sepermainan n kalau ada yg suka pun..tu sume puppy love je tu..haha lawak2...

  • in a nutshell..aku miss saat2 indah bercinta namun tidak mungkin aku berpeluang menikmati erti cinta & kasih syg sbenar lg dh kot...laki ni byk yg amik kesempatan jer...byk yg cuma nk jdkan kita spare...yg nk jdkan kita bahan mainan pun bersepah...so, pada aku..skang ni cuma kawan2 aku yg lebih penting buat aku.

No comments: