Tuesday, July 27, 2010

perkenalan yg singkat + perpisahan yg menyakitkan

Salam semua..

today, cmne nk ckp..aku sgt2 sedih dan terkilan..sb..aku kehilangan seorang kawan..dia bukanlah ke mana2 cuma dia ingin putuskan tali 'perkawanan' ( bukan 'persahabatan' sbb xsempat lg jd sahabat)..aku bru je kenal die...tp mmg siyes aku slesa kwan ngan dia..die sgt menarik hati aku untuk berkawan lebih rapat..tapi,masalah bermula apabila..kami bercerita pasal tempat skolah.aku skola kat kajang dlu,SAAS. die ckp gf dia pun skola kt kajang..ntah kt mana..aku ckp xpela,xpenting pun untuk aku tau..die tiba2 kecik ati..ade la perbualan kami masa tu..(aku xsanggup nk ingat n type balik sbb sedih + sakit ati) dan dia trus xde mood nk chatting lg..esoknya, (today) dia on9..n buat keputusan untuk putus kwn ngan aku..nevermind..aku fhm die mmg sgt2 sygkan gf die..aku suke org cmni..n aku xkan salahkan die..sbb die ade reason sniri.aku yakin,kalau diberi peluang,mesti dia ingin jadi seorang kekasih yg sempurna pada gfnya..supaya mereka dapat terus berbahagia hingga ke jinjang pelamin. tapi,keadaan x membenarkan dia jadi begitu..so apa dia dpt wat cuma menyayangi gf nya sepenuh hati dan membahagiakan gfnya..jika boleh, aku ingin berdoa agar hubungannya kekal smpai ke akhir hayat namun aku pun xmampu berdoa cmtu..apa aku leh doakan semoga dia n gfnya bahagia smpai ke akhir hayat mereka..aku sygkan dia sbg kawan dan xpernah sikit pun ati ni ingin dia tinggalkan aweknye untuk aku..

after this, buat selamanya..aku pasti akan merindui Katak Hijau ini.

as for me, i wud like to thanx her coz sudi be my fren walaupun sekejap sahaja...

No comments: