Tuesday, July 13, 2010

Foundation B.Ed TESL 2009/2010




wah..such a sweet memories...aku rindu beno mase foundation dulu..1 class 1 family..isn't tat sweet? now...sparuh dari kami amek degree...n half x smbung...seingat aku..masa mula2 masuk foundation kt unihell,klaz kami der 23 org...pastu lama2 jadi makin skit...beberapa org kecundang di tengah jalan...hanya 19 dari kami je berjaya bertahan untuk melangkah dengan segala usaha dan susah payah smpai habis foundation.hurm...1 of 23 tu ntah2 dh pun pgi US...die mmg budak pandai..but,her attitude xbrapa disengangi ramai..seorang pulak sakit..sedih gk msa tu..dia kecundang masa sem 2 foundation kami..yg sorang lg masa sem 3 buat hal dengan group aku..aishh..mmg tekanan group aku mase tu..betape sadisnye,aku gaduh besau mase tu...seb baek ta kne bunoh ngan geng die...pakwe die samseng KoreNg! huh. nyampah le. yg 1 lagi plak...erm..study keje nye main2 je..dh kne repeat brape paper pun buat xreti je..sdih btul..yg lain2 plak..erm ade la masalah mereka sniri..tp at least amik la Final Paper foundation..papepun, aku wish semua kawan2 zaman foundation aku berjaya dalam hidup mereka dlam apa jua keadaan... LUV U ALL GUYS!

No comments: