Tuesday, July 6, 2010

kembali ke poisonverification..

huargghh...

nant0k..bru je pas mangon tidoq..lewat dh ni..tp,dulik per aku..xde klaz.ahaks.
hah..lam manyak2 mende yg aku lalui, ada 2 cerita berlainan ngan sebelum ni terjadi pd aku..sumenye kes backstab,tp sbb aku dh lama gila babi x bkak blog ni..aku pon xde la boh cite tu kt lam blog ni.ape2 pun,2 drpada 3 kes dh selesai (harapnya xberulang lg) dan kes pasal ikah ni..aku rase biarlah dia..dia bahagia ngan idup dia..xsangka aku..kononnye manusia yg aku anggap adik,yg aku timbunkan segala nasihat & kasih syg tu la yg menikam aku ngan lebih dashat lg..haha
mmg klako la. aku rse cm..bodo gila.

aku mmg xpndai cri kwn..n aku sniri mmg teruk gila kot smpai sume plak kengkawan baik aku dok tikam2 aku cm patung yg bomoh bg (utk khianat org)...yg xrapat ngan aku plak yg ok,yg rapat n aku fikir memahami rupenye xmemahami..huahahaha...

pape pun..aku sgt2 sygkan Nasreen,Nadhirah,Amalina, & Najwa. gasak drg r xnk syg aku..aku tau aku syg drg sudah..n aku pun dh putus asa nk harapkn sayang seorang kwn sbenanye..haha
kwn2 aku slalunya suka bena mendengar cerita/fitnah/kutukan org lain pastu wt conclusion sniri tanpa tanya pd aku....tension betul aku dibuatnya..bila dh jd salah paham,mende yg drg lakukan seterusnye spt ignore aku atau pape, melukakan ati aku sniri...kawan2 kita mmg selalunya xpandai menjaga hati kita...tapi mereka tetap dihati. pelik2...

tentang hal dulu..aku mmg sumpah xsangka Nor & Shira kembali pd aku n mnta maaf pd aku..sesungguhnya sume tu masih jadi igauan ngeri pd aku..tapi lepas byk2 kali aku pertimbangkan....mungkin ada hikmahnya terjadi semua tu...dan setiap org layak utk mendapat peluang kedua. (gatalnye kaki ni! hish..kacau je.) so now..what i do is..juz biarkan masa berlalu dan biarkan mereka prove diri mereka yg mereka xkan sewenang2nya lakukan kesilapan dulu lg pd kawan mereka (sesiapa saja bukan aku sorang)..dan memahami betapa pentingnya kepercayaan dalam hubungan..xkisah la hubungan apa..pakwe n makwe pn kne ada mende yg sama gitu gk hubungan suami isteri,hubungan adik badik n keluarga.,.pangkalnya setiap hubungan mestilah dimeterai dengan satu janji tulus yg kepercayaan itu tidak akan mudah goyah dan sifat saling memahami amat diperlukan utk menjayakan sesuatu hubungan itu..

skang, aku juz bersyukur yg aku dh dapat semula 80% kawan2 aku yg aku syg..yg pmpuan kampung tu biarlah dia..aku pun dh putus asa nk percaya pd dia n aku rse xde dia pun xde memberi kesan serius pd hidup aku.

k r, aku nk bekpast a.k.a lunch nih..lapau sudah~

Assalam!

No comments: