Sunday, November 6, 2011

Selamat Hari Raya Haji

Yayyy...Harii Raya sudah tibaa....walaupun hari raya haji saja, tapi tetaplah raya kan. hehehh... jom jom layan gambo korban!!! Huaaaa manyak best woooo~



Wuoooo~ Best kan daging korban? Tapi......Halal ke? Daging ape tu? Fresh je kan.. Itu adelah dagung manusia ye kekawan...tak payah la nak meliur sangat okee... Tak percaya? Jom review gambar dibawah =>
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bagi yang lemah semangat jangan tengok! kang pengsan susah derrr~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nah, amaran! Ini bukan gambar luccha okeyh!


Setiap tahun masyarakat kat China ada satu pesta diipanggil 'Imlek'. Masa pesta ni lah perempuan akan dikorbankan dan sambutan ini diadakan secara besar-besaran kerana bagi masyarakat di desa terpencil, daging merupakan makanan yang sangat mewah dan hanya dapat dimakan setahun sekali sahaja... 

huu creepy siot.




Perempuan-perempuan yang dikorbankan di Hari Imlek ini bukanlah dari desa mereka sendiri. Kebanyakannya adalah pelancong-pelancong yang melalui desa mereka dalam perjalanan untuk ke sesuatu tempat. Mereka ditangkap dan dikurung didalam rumah dan diikat dupaya tidak dapat keluar dari rumah untuk melepaskan diri. Mereka akan bela dan simpan wanita ini sampai Hari Imlek tu dan hanya akan dikorbankan pada hari tersebut. Thats why daging mereka fresh :)

Disamping itu, kalau perempuan tu masih virgin, dorang akan jaga sebaiknya dan tidak akan sentuh dara pempuan tersebut kerana bagi mereka perempuan yang dara adalah lebih wangi dan manis daripada yang tak berdara.

 Pheeww~




Menjelang hari Imlek, perempuan yang ditangkap tadi akan dibersihkan dan dicabut bulu-bulu di seluruh badan mereka. After that, perempuan yang ditangkap tu akan ditelanjangkan dan diikat sebelum dibawa ke tempat pesta untuk disembelih.

Mereka juga mempunyai peraturan sendiri bagi masyarakat mereka. Bagi mana-mana lelaki yang ingin berkahwin, mereka hanya boleh berkahwin dengan perempuan yang berasal dari desa mereka sendiri SAHAJA kerana perempuan dari luar hanya layak menjadi korban sahaja dan haram dikahwini. 


P/S : Perempuan di atas ini berumur 20an dan merupakan seorang penulis yang berasal dari bandar. Beliau telah berhenti bekerja dan menganggur selama setengah tahun. Then dia decide untuk pergi bercuti dan tenangkan hati dan nasibnya tidak baik kerana ter'ditangkap puak kanibal ini. Masa dibawa ke tempat penyembelihan, dia hanya mampu menangis dan tidak menjerit meminta tolong kerana dia tahu dia dah takder harapan lagi untuk diselamatkan. Perempuan ni disembelih dulu untuk menghentikan pernafasan beliau.

Fucking Freaky (-____-)"

2 comments:

nettyz joey said...

pelik gak..cmne dorg leh amek gambar lak?? kerajaan dorg xkn xde buat pape..

Nia Sillent said...

weh, china kan memang macam ni? bagi aku china sangat la teruk. dari perlakuan manusia sampailah brang2 buatan china.. sume sucks!