Sunday, November 6, 2011

Makeover Menggunakan M.A.C


Dont you think that we are damn gorgeous? (dibandingkan dengan diri kami yang original -__-' )

well, segalanya ini adalah hasil tangan Nettyz Joey.

Oh yes, tak payah la nak klik nama die tu. Blognye terbengkalai saja. haha.

Die makeup kami menggunekan barangan M.A.C. Seriously die ada sangat banyak barang Mac. Aiseymen... Mahal kan barang2 Mac?? Tapi member aku ni die beli makeup2 tu semua sikit2 setiap bulan sampailah jadi sangat banyak yang membuatkan aku terbuntang bijik mata nengok. 

Baiklah, sekarang aku mula minat barang Mac. Aku tak dulik, ade reZeki lebih aku nak gak kumpul Mac. Yelah, rupe aku ni macam jambatan ta siap..taakut roboh lak kalau xdibaiki. So aku nak ar makeup gak bio nampak seri. Ceh, malu sial cakap gini. =.='

Dah ar. Conclusionnye aku nak kumpul barang makeup pasni. Itu azam aku :)

4 comments:

nettyz joey said...

blog ku hampir2 nk aktif..ko sabao

Nia Sillent said...

aah...mane taknye. dalam 1 ari ko pulun buat smpai 5 post kan...muwahahaha!!

nettyz joey said...

hahahahahahah..ni namenye hangat2 taik babi..jgn lupe promote kt osmet kite..ngeheheh

Nia Sillent said...

agagaga...abis adik badik fb aku sume aku suh follow belog ko...ekekek