Friday, April 1, 2011

AuuCakk!! ^^,

huhuhu... lamer gile aku x menulis lam blog ni... yeap2.. since aku dilanda masalah yg dahsyat + teruk + dtg blumba2 kt aku aritu ar...since tahun lepas.. mmg aku down gile vavi smpai xhingin lgsung nk bukak blog yg aku syg ni...

sekian lama aku menghilang, actually byk perubahan berlaku dalam kehidupan seharian aku...

now, aku kembali dengan diri aku yang baru, yang lepas2 tu cukuplah sebagai kenangan silam ajer..aku rase sesape yang rajin tgk blog aku ni mesti perasan ade few posts aku da delete.. its not that aku bencikan menda2 tu.. tapi tgk menda2 tu wt aku terasa sebal and aku fikir aku nk tumpukan phatian spenuhnya pada Mr.Bulan aku skarang ni..

ups? Mr.Bulan? who is that??? haha.. tu buah ati baru aku.. he is the one yg selalu temani aku masa aku sedih2 dulu. n now, aku kembali tersenyum sumenye atas jasa dia. pada mereka yang usha blog aku ni, (ditujukan pd few people) aku harap korang pun happy n x simpan dendam pada aku atau dirinya. aku sayang dia sbb dia syg aku. wtpe aku nk syg org yg x syg aku kn? so, aku pilih Mr.Bulan sbg teman hidup aku.

Nak tgk Mr.Bulan x? nanti aku post pix die okie? (^_______^) ngeee~!!

HAVE A NICE DAY KEKAWAN!

No comments: